Az http://ingyenestermekek.blogspot.hu/ blog csak összegyűjti a termékmintákat és nyereményjátékokat hirdető oldalakat, és lehetőségeket. Nem mi szervezzük a nyereményjátékokat és a termékmintákat se tőlünk kérjétek, hanem regisztráljatok a bejegyzésekben szereplő oldalakon. A nyereményjátékok linkjeit mindig a bejegyzés végén találjátok a Nyereményjáték és részletek linken.
Sok szerencsét!

Maxepil szőrnövekedés gátló krém TERMÉKTESZTELÉS!

Maxepil Termekteszteles
Maxepil terméktesztelés
Nyereményjátékok 2017
Kipróbáltam a Maxepil szőrnövekedést gátló krémet!
A Maxepil szőrnövekedést gátló krémet mindenkinek ki kell bróbálni aki borotvál, gyantáz, epilál vagy bármilyen módon szőrtelenít. Nekem nagyon bejött.
Kb. egy hónapja kezdtem el használni. Sajnos nem tudtam betartani a weboldalon írt használati útmutatót, mert néha elfelejtettem bekenni, de így is nagyon látványos az eredmény.
Alkalmazása:

"Vigye fel a krémet vékony rétegben a frissen epilált (vagy gyantázott) bőrfelületre és dörzsölje be, majd ismételje meg a műveletet a kezelt felületen naponta kétszer egy hétig, utána pedig naponta egyszer további egy hétig. Ez egy kezelési ciklust jelent. A krém hatása már az első kezelési ciklus után meglátszik: az új szőrszálak a korábbihoz képest 1-2 hetes késéssel nőnek ki, észrevehetően vékonyabban, halványabb színárnyalattal. További 2-4 kezelési ciklus után a szőrnövekedés olyan mértékben lelassulhat, hogy az szinte teljesen leáll és csak több hónap elteltével lesz szükség szőrtelenítésre. Mindemellett, a bőre látványosan ápoltabbá, egészségesebbé válik, köszönhetően a krém növényi eredetű bőrtápláló és hidratáló összetevőinek."
Maxepil Termekteszteles
Maxepil Termekteszteles

A kezelés előtt kb. 3-4 naponta kellett borotválnom de most elég 2 hét után. Azt ígérik, pár kezelési ciklus után elég 3-4 havonta szőrteleníteni.
Próbáld ki Te is!
Szerintem az ára is nagyon kedvező hiszen nem kell sok belőle és az illata is nagyon kellemes. Gyógynövényeket tartalmaz.
Ár: Dupla méretű Maxepil krém (100ml) Eredeti ára: 7.120,- Ft Akciós ára: 4.985,- Ft.
További részletekért kattints:





Maxepil regisztráció

Az oldalon található folyamatos nyereményjáték is! Én 3 db 100 ml-es Maxepil krémet nyertem!
Regisztrálj Te is:



Regisztrálj és nyerj!