Az http://ingyenestermekek.blogspot.hu/ blog csak összegyűjti a termékmintákat és nyereményjátékokat hirdető oldalakat, és lehetőségeket. Nem mi szervezzük a nyereményjátékokat és a termékmintákat se tőlünk kérjétek, hanem regisztráljatok a bejegyzésekben szereplő oldalakon. A nyereményjátékok linkjeit mindig a bejegyzés végén találjátok a Nyereményjáték és részletek linken.

Sok szerencsét!

Kiemelt bejegyzés

Októberi Nyereményjátékok

Akciós szállások! Foglalj most!

Utazok.hu - Akciós, wellness szállásajánlatok. Üdüljön, nyaraljon, pihenjen, kapcsolódjon ki a lehető legkedvezőbb árakon!

Terméktesztelés Bonux 3az1-ben

Terméktesztelés Bonux 3az1-ben

Résztveszek egy terméktesztelésen.
Kaptam egy csomagot amelyben Bonux 3az1-ben Active Fress folyékony mosószer és egy  300 g Bonux 3az1-ben magnólia illatú mosópor volt.
Amikor megérkezett a doboz nagyon örültem kibontás után nagyon jó illat csapta meg az orromat.
Másnap reggel tesztelésbe fogtam 3 iskolás gyermekem van, tehát van mit mosni. :)
Jobban szeretem a folyékony mosószereket én könnyebben bánok vele. Elindítottam a mosógépet fehér és színes ruhákkal is.

Tapasztalatok: A mosógépből kivett ruha tapintása lágy, puha, illatos.
Sajnos voltak olyan foltok amiket nem nem szedett ki a Bonux 3az1-ben mosószer. Pl. a legkisebb fiam a reggeli kakaó után a száját mindíg a pizsamájába törli, sajnos ezek a foltok nem jöttek ki.
Más foltot nem találtam ami nem jött volna ki.





Ár: (arukereso.hu)
Bonux 3az1-ben mosóport 1,4 kg 1.149,-Ft
Bonux 3az1-ben mosószer 1,365 liter  1.170,-Ft

Más márkás mosószerekhez képest gazdaságosabb, jobb az ára.
Valószínüleg fogok még Bonux 3az1-ben mosószert vásárolni.

Szerintem ár/érték aránya nagyon jó.




Ha van hasonló jellegű tapasztalatod amit megosztanál velünk írd meg! Köszönöm!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ingyen gumicukor

Ingyen gumicukor
Ingyen gumicukor

LOTTO

Liberót használtok? Akkor jár nektek az ajándék!

Liberót használtok? Akkor jár nektek az ajándék!
Termékminta

Minden nap ingyen falmatrica!

Minden nap ingyen falmatrica!
Ingyen!

NIVEA Terméktesztelés Próbáld ki a NIVEA krémet ingyen!

NIVEA Terméktesztelés Próbáld ki a NIVEA krémet ingyen!
Terméktesztelés