Az http://ingyenestermekek.blogspot.hu/ blog csak összegyűjti a termékmintákat és nyereményjátékokat hirdető oldalakat, és lehetőségeket. Nem mi szervezzük a nyereményjátékokat és a termékmintákat se tőlünk kérjétek, hanem regisztráljatok a bejegyzésekben szereplő oldalakon. A nyereményjátékok linkjeit mindig a bejegyzés végén találjátok a Nyereményjáték és részletek linken.
Sok szerencsét!

Kiemelt bejegyzés

Nyerj egy új Nesquik csokikból álló nyereménycsomagot!

Terméktesztelés Bonux 3az1-ben

Terméktesztelés Bonux 3az1-ben

Résztveszek egy terméktesztelésen.
Kaptam egy csomagot amelyben Bonux 3az1-ben Active Fress folyékony mosószer és egy  300 g Bonux 3az1-ben magnólia illatú mosópor volt.
Amikor megérkezett a doboz nagyon örültem kibontás után nagyon jó illat csapta meg az orromat.
Másnap reggel tesztelésbe fogtam 3 iskolás gyermekem van, tehát van mit mosni. :)
Jobban szeretem a folyékony mosószereket én könnyebben bánok vele. Elindítottam a mosógépet fehér és színes ruhákkal is.

Tapasztalatok: A mosógépből kivett ruha tapintása lágy, puha, illatos.
Sajnos voltak olyan foltok amiket nem nem szedett ki a Bonux 3az1-ben mosószer. Pl. a legkisebb fiam a reggeli kakaó után a száját mindíg a pizsamájába törli, sajnos ezek a foltok nem jöttek ki.
Más foltot nem találtam ami nem jött volna ki.





Ár: (arukereso.hu)
Bonux 3az1-ben mosóport 1,4 kg 1.149,-Ft
Bonux 3az1-ben mosószer 1,365 liter  1.170,-Ft

Más márkás mosószerekhez képest gazdaságosabb, jobb az ára.
Valószínüleg fogok még Bonux 3az1-ben mosószert vásárolni.

Szerintem ár/érték aránya nagyon jó.




Ha van hasonló jellegű tapasztalatod amit megosztanál velünk írd meg! Köszönöm!






Regisztrálj és nyerj!