Az http://ingyenestermekek.blogspot.hu/ blog csak összegyűjti a termékmintákat és nyereményjátékokat hirdető oldalakat, és lehetőségeket. Nem mi szervezzük a nyereményjátékokat és a termékmintákat se tőlünk kérjétek, hanem regisztráljatok a bejegyzésekben szereplő oldalakon. A nyereményjátékok linkjeit mindig a bejegyzés végén találjátok a Nyereményjáték és részletek linken.
Sok szerencsét!

Termékteszt MrMuscle Aktív kapszula

Nyereményjátékok 2015

Termékteszt MrMuscle Aktív mosógél kapszula



SPRING FLOWERS  48 ml: 12 db kapszula


Egy vödörnyi vízben (4 liter) kell feloldani a kapszulát. Hideg vízben nehezen, meleg vízben maradéktalanul oldódott fel a kapszula.

Illata pont kellemes nem túl erős, használat után, még órákig érezni lehet a tavaszi virág illatát.

Nem habzik, szépen egyenletesen ,csíkmentesen lehet vele felmosni. Könnyen szárad.



A felhígított kapszulát beletettem egy üres spriccolós flakonba és így használtam a lakás egyéb pontján például csempe, fuga, mosdó, kád, WC és a vízkövet is eltüntette. A gyerekek íróasztalán a zsírkréta foltot is simán le lehetett vele törölni.







Nem kell cipelni bevásárláskor mert pille könnyű.

Három gyermekem van, már nagyobbak, de  a gyerekzáras kupak nagyon jó megoldás.


Kapható még:  ARCTIC FRESH és OCEAN BREEZE illatokban

Ezt a terméket egy termékteszten kaptam, de rákerestem a neten  és az Ára: 549,- Ft
akciósan már 350,-Ft-ért kapható egy webáruházban. 

Szerintem ár/érték aránya nagyon jó.

Regisztrálj és nyerj!